Propozycje śniadaniowe od Jogobelli




Marki Jogobella (Zott) nikomu nie trzeba przestawiać. Są to jedne z najbardziej popularnych jogurtów nie tylko w Polsce. Dzięki przystąpieniu do nowej dla mnie społeczności marketingowej trnd, ja, moi znajomi i rodzina, mamy okazję testować śniadaniowe jogurty Jogobella z dodatkami.





Dwa słowa o kampanii. Różni się ona od tych, w których miałam okazję uczestniczyć do tej pory. Bowiem rekomendowanych produktów nie otrzymałam kurierem, ale sama je kupiłam. Aby skompletować cały zestaw z odpowiednią różnorodnością smaków i wybiegającą odpowiednio wprzód datą ważności, odwiedziłam dwa hipermarkety Auchan. Dzięki platformie zwrotu kosztów, pieniądze zostaną przelane na moje konto. Bardzo słuszne rozwiązanie w wypadku promocji produktów spożywczych, które muszą być przechowywane w szczególny sposób.




Jogobella 8 Zbóż. Owies, orkisz, żyto, jęczmień, pszenica, ryż, proso, gryka i owocowy jogurt. Najbardziej pożywna opcja z całej trójki. Moim zdaniem najbardziej wpisuje się w ideę wartościowego śniadania. Oprócz jogurtu z kawałkami owoców znajdziemy tam na prawdę dużą porcję sycących zbóż. Są one dobrze wyczuwalne, konkretne, świeże. Poza tym pojemność jest nieco większa niż standardowego "małego" jogurtu, a jest to 200 g Ja znalazłam w sklepach jego sześć wariantów smakowych:
-jagoda;
- ananas - banan;
- wiśnia;
- śliwka;
- brzoskwinia;
- truskawka.





Druga propozycja firmy Zott w ramach tej kampanii to Jogobella Musli. Dostępny jest w czterech ciekawie połączonych wersjach smakowych:
- malina - ananas;
- figa - winogron;
- jabłko - gruszka;
- banan - truskawka.
Jogobella Musli to jogurt o gęstszej konsystencji niż poprzednik i nieco mniejszej pojemności (150 g). Zawiera w sobie otręby, płatki owsiane, pszenicę, siemię lniane, ziarna słonecznika i niewyczuwalne kawałki orzechów. Dobrze nadaje się jako dodatek do pankejków czy placuszków, jest gęsty a dodatki dosyć mocno rozdrobnione. Moim zdecydowanym faworytem jest truskawka - banan.




Na "deser" przedstawiam jogurt Jogobella Breakfast. I to dosłownie na deser, bo według mnie jest to przekąska deserowa. Jogurt jest zbyt mały by samodzielnie stanowił pełnowartościowe śniadanie, jednak jako dodatek do kawy sprawdza się bardzo dobrze. Jogurt dwukomorowy jest doskonałą opcją zarówno dla tych, którzy jedzą jego składniki oddzielnie jak i dla tych którzy mieszają zawartość obu kubeczków (dodatki są chrupiące, nie są namoknięte jogurtem). Tu owocowe jogurty z kawałkami owoców występują w parze z:
- tropikalnym musli (jogurt truskawkowy lub brzoskwiniowy);
- crunchy z czekoladą (bananowy lub jagodowy);
- orzechowym musli (jogurt brzoskwiniowy lub truskawkowy).
Szczególnie deserowo kojarzy się część "sypka" przekąski, w której (w zależności od wersji smakowej) możemy spotkać czekoladę, mini herbatniki, kandyzowane owoce, crunchy, mini płatki owsiane i kukurydziane. Cześć jogurtowa jest bardziej kremowa w porównaniu do poprzedników i ma nieco mniej owoców.. Moim ulubionym wariantem jest jogurt bananowy z czekoladowym crunchy. Jest po prostu najsłodszy i najlepszy na deser.




Baza do nowości jogurtowych Jogobelli jest podobna, zawsze jest to znany wszystkim jogurt z kawałkami owoców. Jeżeli go lubicie, polubicie również nowe warianty Jogobelli z dodatkami. Ku mojemu zdziwieniu bardzo posmakował mi jogurt Jogobella 8 Zbóż, gdyż nigdy nie byłam fanką dobrze wyczuwalnych zbóż, które nieco mi przeszkadzały. Tymczasem tu są one tak konkretne, dosyć duże i smaczne, że wręcz poprawiają smak. Jogobella 8 Zbóż różni się przede wszystkim od Jogbella Musli tym, że ten pierwszy nie zawiera otrębów. Wariant Musli jest nieco bardziej "szorstki", a dodatki drobniejsze. Jogobella Breakfast to zupełnie oddzielna kategoria, którą polecam jako deser lub dodatek do kawy.






Ceny jogurtów zakupionych przeze mnie w Auchan:
Jogobella 8 Zbóż - 2,28 zł
Jogobella Musli - 1,58 zł
Jogobella Breakfast - 1,98 zł






***



Komentarze

  1. O tak, te jogurtu są po prostu pyszne! :) Jadam je często na śniadanie. Z racji, że jestem łasuchem, to do kubeczka dorzucam jeszcze bakalie w czekoladzie. :) Najbardziej smakują mi te z Fabryki Cukierków "Pszczółka".

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz