Jaki jest #efektsomat?


***


Początek jesieni zaowocował kolejnymi cudownymi kampaniami. Pierwszą z nich jest akcja z ramienia platformy Rekomenduj.to z wdzięcznym hasłem przewodnim #EfektSomat. Rekomendowanym produktem jest nowa tabletka do zmywarki Somat Gold. Producent obiecuje, że nowa formuła tabletek wnika do zabrudzeń i usuwa nawet te najbardziej uporczywe, a dzięki rozpuszczalnej folii używanie tabletek jest wygodniejsze, szybsze i bardziej higieniczne.






Okazała paczka ambasadora, jaką otrzymałam od Rekomenduj.to zawierała pełnowymiarowe opakowanie tabletek Somat Gold dla mnie oraz 30 pojedyńczych próbek do przetestowania przez moich przyjaciół, rodzinę i znajomych.





Każda z tabletek Somat GOLD ma pełnić aż (!) 12 funkcji:
1. Skutecznie myje;
2. Usuwa plamy;
3. Działa już w 40 stopniach;
4. Szybko się rozpuszcza;
5. Usuwa tłuszcz;
6. Chroni zmywarkę;
7. Nie niszczy naczyń;
8. Czyści przypalenia;
9. Nabłyszcza naczynia;
10. Zapewnia połysk;
11. Ma funkcję soli;
12. Przyśpiesza suszenie naczyń.





W mojej kuchni Somat GOLD sprawdził się znakomicie. Niemalże wszystkie z dwunastu obietnic producenta zostały spełnione (zawsze dodatkowo wsypuje sól do zmywarki, gdyż mam bardzo twardą wodę, a suszenie naczyń zapewnia mi specjalny program w zmywarce). Ale naczynia po kąpieli w towarzystwie nowej tabletki Somat są czyste, błyszczące i bez smug, a chyba o to przede wszystkim chodzi w zmywaniu. Ważne jest dla mnie również to, że tabletkę wkłada się do dozownika zmywarki bez zdejmowania folii ochronnej, bo często mokrymi rękoma ciężko mi było otworzyć opakowanie pojedynczej tabletki, a przy otwieraniu wszystkie palce były w substancji myjącej.






Osoby, które wraz ze mną testowały Somat GOLD, również są zadowolone z jego działania.
Przy okazji kampanii, został zorganizowany konkurs fotograficzny. Zapraszam na stronę www.efektsomat.pl, gdzie można zobaczyć zdjęcia, które są odpowiedzią na zadanie konkursowe (przedstawienie sposobu spędzania wolnego czasu, uzyskanego dzięki używaniu produktów Somat). Ja pokazałam jak aktywnie spędzam ten jesienny czas w parku, podczas gdy Somat zmywa za mnie naczynia.

Cena 45 sztuk tych cudownych tabletek to około 37,00 zł, ale w ostatnim czasie widziałam wiele promocji na ten produkt, więc bądźcie czujni!


***

Komentarze