Real Beef, Real Taste, czyli "chipsy" z wołowiny

Znaliście wcześniej Beef Jerky od Jack Link's? Ja nie, ale dzięki TRND poznałam i jestem z tego powodu bardzo zadowolona. Bardzo cenię kampanie, w których ja i moi znajomi możemy poznać coś zupełnie nowego, coś, czego jeszcze nie próbowaliśmy. I tak było w tym przypadku.



Beef Jerky to nic innego jak plastry suszonej, wędzonej, przyprawionej wołowiny, która stanowi doskonałą przekąskę i całkiem dobre źródło białka. W tej małej torebce jest 63 kcal i aż 9,9g białka.

Mięsna przekąska od Beef Jerky towarzyszyła mi w wielu sytuajach: podczas wycieczek rowerowych, po treningu, podczas wypoczynku w plenerze, podczas spotkań ze znajomymi a także w pracy. 25 gramowa paczka jak dla mnie jest zdecydowanie zbyt mała (bo smak Beef Jerky uzależnia), ale za to jest poręczna, łatwo mieści się do torebki czy schowka w rowerze.


Te pyszne mięsne plasterki powstają z wyselekcjonowanej brazylijskiej wołowiny. Specjalny proces suszenia oraz mieszanka przypraw sprawia, że smak jest nie do podrobienia. Produkt jest polecany szczególnie dla sportowców. Suszenie usuwa znaczną ilość wody, więc mięso zajmuje mniej miejsca w plecaku a wciąż dostarcza białko podczas jazdy rowerem czy górskich wędrówek.


Gdy otrzymałam suszoną wołowinę, obawiałam się, że może być ona gumowa. Nic podobnego. Nie jest całkiem sucha, nie jest gumowa. Dobrze się gryzie. W produkcie można spotkać białe błonki charakterystyczne dla wołowiny, ale to tylko potwierdza, że produkt to prawdziwe 100% mięso.




Beef Jerky dostaniecie na popularnych stacjach benzynowych BP, CircleK, Lotos, Amic, Shell oraz w Carrefour, Tesco, Auchan. Przekąska dostępna jest również w sklepach inetrnetowych.

Smacznego!

Komentarze