Nestle OptiFibre - jelita w naturalnie dobrej formie!

 Wracam po dłuższej przerwie w nowym 2021 roku z kolejnym produktem, który mogłam poznać dzięki TRND

Jest to roślinny błonnik prebiotyczny OptiFibre od Nestle, a ja jestem idealną osobą do testowania tego produktu, bo ciężki ze mnie przypadek. Jedzenie w biegu, zbyt mała ilość spożywanych jogurtów czy kiszonek (żywności działającej korzystnie na florę jelitową) czy niedostateczna podaż błonnika w diecie sprawia, że i ja i moje jelita jesteśmy dość leniwi :)

W tej sytuacji z odsieczą przyszedł produkt od Nestle, który testuję już od około tygodnia. Przez pierwsze trzy dni stosuje się jedną miarkę na dzień (rano), potem można zwiększyć dawkę do dwóch dziennie, a po kolejnych 4-6 dniach maksymalnie do czterech dawek dziennie. Ja póki co pozostałam przy jednej dawce dziennie (przez dwa "cięższe" dni zwiększyłam tylko do dwóch) i jest to dawka na ten moment wystarczająca. 

Dlaczego OptiFibre jest produktem wyjątkowym?

- działa przeczyszająco, ale nie gwałtownie; jego działanie jest zauważalne po 48-72 godzinach;
- jest w 100% pochodzenia roślinnego;
- działa prebiotycznie: zwiększa ilość dobroczynnych bakterii w jelitach;
- nie zmienia smaku ani zapachu potraw, do których jest dodawany, tak na prawdę nie ma tekstury (hit!);
- nie rozleniwia jelit;
- może być stosowany przez dzieci od 3. roku życia, przez kobiety w ciąży oraz karmiące piersią;


Już na samym początku testowania produktu zrobił on na mnie dobre wrażenie tym, że nie ma smaku, zapachu i nie zmienia konsystencji napojów czy produktów, do których jest dodawany. Robiłam testy z wodą, sokiem, kawą - i wszystko smakowało tak jak pierwotny napój. Nestre OptiFibre można dodać do napojów zimnych, gorących, a także zup, jogurtów itd.


No i najważniejsze: działanie. Otóż na mnie Moi Drodzy działa. Jak wspomniałam na początku, jestem ciężkim przypadkiem, a efekty pierwsze zastosowania produktu w poniedziałkowy poranek odczułam we workowy wieczór. Absolutnie nie mówię tu o żadnych żołądkowo-jelitowych rewolucjach ani o bólu jelitowym. Produkt zadziałał w sposób delikatny i naturalny (nie tylko jeśli chodzi o skład OptiFibre ale i wywoływane reakcje na jego działanie). W kolejnych dniach zauważyłam "lekkość w brzuchu" i większą regularność wizyt w toalecie. Zwiększył mój komfort i zakładałam również, że poprawił równowagę mikrobioty jelitowej.

Produkt jest dostępny w aptekach i kosztuje około 39 zł.

Komentarze