ADIPOWER wspiera noworoczne postanowienia



Tym razem marka Adidas poprzez portal marketingu rekomendacji trnd, postanowiła wesprzeć noworoczne postanowienia ambasadorów i ich partnerów. Mianowicie w najnowszym zestawie ambasadora otrzymałam pudełeczko z dwoma nowymi antyperspirantami Adidas: w wersji dla kobiet oraz dla mężczyzn.




Producent obiecuje, że nowoczesna technologia Smart Body Response kontroluje wydzielanie potu, reagując na intensywność wysiłku i to aż 72 godziny (osobiście nie planowałam i nie planuję testować go przez tak długi czas:) ). Nowa formuła dezodorantów została zapakowana w formach charakterystycznych dla Adidasa, dlatego na półce będą wyróżniać się przede wszystkim pomarańczową grafiką i napisem ADIPOWER.





Jeśli chodzi o zapachy produktów to się nie zawiodłam - jak zwykle charakterystyczne i choć z założenia "sportowe" i świeże, nie brak im nutki elegancji (szczególnie męskiej wersji).




Skuteczność damskiej wersji kosmetyku przetestowałam na ostatnich zajęciach fitness. Zapach dezodorantu jest połączeniem intensywnych cytrusów z delikatną pudrową nutą. Tak więc kolory na opakowaniu jest jak najbardziej tożsame z tym, co znajdziemy w środku. Co do skuteczności produktu muszę zgodzić się z tym, co obiecuje producent. Mianowicie: mój dotychczasowy dezodorant od razu po użyciu pachniał, a potem w miarę upływu czasu niby chronił przed potem, ale jego zapach gdzieś ulatywał. Tymczasem Adidas ADIPOWER rzeczywiście pachniał przez cały czas, i jakby z czasem wręcz był bardziej intensywny, co pozwala mi zgodzić się z tym, że intensywność działania produktu (zarówno jeśli chodzi o ochronę jak i zapach) zwiększa się wraz ze wzrostem temperatury ciała.





Dezodoranty będziecie mogli kupić już niedługo między innymi w sieci drogerii Rossmann (marzec 2018).
Tymczasem ja pakuję mój Adidas na kolejne zajęcia :)





***

Komentarze